Lokalizacja
Kraków, Drewniana 4
Małopolskie
Silnik V-Twin 1000 EFI
Potężny, wydajny silnik w układzie V OHC o pojemności 1000ccm został opracowany specjalnie do tego pojazdu. Wysoki moment obrotowy silnika daje doskonałą siłę uciągu, a elektroniczny wtrysk paliwa niezależnie od wysokości zapewnia bezproblemową pracę, efektywne spalanie oraz niskie zużycie paliwa. Pojazd posiada tekże solidną automatyczną skrzynię biegów z pozycjami L/H/N/R (bieg niski/bieg wysoki/neutralny/wsteczny) oraz hamowanie silnikiem.
Rozszerzone podwozie
Ulepszone podwozie ma teraz lepszy kąt natarcia z przodu i większy prześwit z tyłu. Podwójne wahacze są wykonane ze specjalnego materiału firmy Dupont, który zapewnia dokładniejsze prowadzenie, łatwiejsze sterowanie, lepszą stabilność i długą żywotność. Nowoczesne, niezależne zawieszenie na wszystkie koła zapewnia doskonały prześwit w trudnym terenie i sprawdza się nawet przy dużych prędkościach. Długi rozstaw osi zapewnia dużo miejsca dla kierowcy i pasażera oraz zapewnia większą stabilność podczas jazdy na stromych wzniesieniach.
Elektryczne wspomaganie kierownicty z trzema trybami
Elektryczne wspomaganie układu kierowniczego zmniejsza siłę potrzebną do sterowania podczas całodziennej pracy i przy długich podróżach. Dodatkowo znacznie poprawia komfort prowadzenia oraz bezpieczeństwo ponieważ ogranicza przenoszenie uderzeń kół w przeszkody przez co kierowca nie czuje wstrząsów na kierownicy. TGB 1000 jest wyposażony we wspomaganie z wyborem siły działania - tryb standardowy, tryb wzmocniony lub możliwe jest całkowite wyłączenie wspomagania kierownicy.
Napęd 4x4 z blokadą przedniego i tylnego dyferencjału
Największą zaletą modelu Blade 1000i jest unikalny system napędowy z mechanizmem różnicowym na przedniej i tylnej osi z dwiema elektrycznymi blokadami. Dzięki temu nowy Blade jest jednym z najlepszych quadów pozwalających na kontrolę jazdy w terenie, pozwala także na idealną konfigurację napędu i trakcji do każdego terenu - z jednej strony zapewniając doskonałą przyczepność wszytskich kół, wysoką wydajność w ciężkim terenie, ale również wygodną spokojną jazdę. Quad wyposażony jest w nowoczesne niezależne zwieszenie wszystkich kół iRS, wysoki prześwit, szeroki rozstaw osi oraz elektrycznie przełączany napęd przednich kół 2x4/4x4 - poprzez naciśnięcie przycisku na kierownicy. Dodatkowo do trudnego terenu pojazd posiada blokowany przedni i tylny dyferencjał.
Tarcze hamulcowe na wszystkich kołach
Hamulce są tak samo istotne w quadzie jak dobry silnik. Potężny, hydrauliczny układ hamulcowy z tarczami na wszystkich kołach i ze wzmocnionymi przewodami hamulcowymi zapewnia pewność prowadzenia podczas agresywnej jazdy. Hamulec nożny jednocześnie wyhamowuje wszystkie koła w proporcjach 60/40, prawą dźwignią hamulca można obsługiwać hamulec przedni, lewą dźwignią tylny hamulec. Hamulec postojowy jest uruchamiany przez dźwignię na kierownicy.
Światła Full-LED
Dumą TGB Blade 1000i LTX są całkowicie nowe reflektory w technologii LED, które wraz z osłoną chłodnicy komponują nowy przód quada. W reflektory zostały wkomponowane soczewki LED i światła do jazdy dziennej. Pozostałe oświetlenie, w tym światła stopu i tylne światła kierunkowskazów, są również wyposażone w innowacyjną technologię LED, która zapewnia doskonały strumień świetlny przy niskim zużyciu baterii.
Wielefunkcyjny wyświetlacz LCD
Wszystkie informacje, których potrzebujesz są pod ręką. Wielofunkcyjny wyświetlacz LCD jest czytelny, dobrze wygląda, ale również oferuje wiele praktycznych funkcji, takich jak cyfrowy obrotomierz, cyfrowy prędkościomierz, maksymalna prędkość obrotowa silnika, maksymalnie osiągnięta prędkość, średnia prędkość, 2 dzienne liczniki przebiegu, przebieg całkowity, dzienny stan licznika, całkowity licznik kilometrów, wskaźnik poziomu paliwa, zegar, kod diagnostyczny usterki oraz inne potrzebne kontrolki.
Bogate wyposażenie
TGB Blade 1000i LTX oferuje niezwykle bogaty zestaw dodatkowego wyposażenia. Blade 1000i LT EPS jest w pełni wyposażony w najnowocześniejszy podwójny napęd mechanizmu różnicowego z elektrycznie przełączanym napędem 2x4/4x4, wspomaganiem kierownicy, eleganckimi 14-calowymi aluminiowymi kołami, markowymi oponami Maxxis Bighorn, osłony dłoni, wytrzymałą przednią stalową płytę ochronną, nowoczesne kompozytowe bagażniki przedni i tylny, wygodny fotel pasażera z oparciem, podnóżki dla pasażera, nowoczesne oświetlenie Full LED, gniazdo 12V, zaczep holowniczy i wyciągarkę elektryczną o dużej sile uciągu 3000lbs.
Silnik
Typ:4-suwowy, 2-cylindrowy, SOHC, V, EFI
Pojemność:997 cm3
Średnica x skok tłoka:Ø 92 X 75.0 mm
Kompresja:10.2 : 1
Moc:83 k / 7000 min-1 (off-road)
Chłodzenie:cieczą + wentylator elektryczny
Układ napędowy
Napęd:2x4 / 4x4, z dwoma dyferencjałami, przełączany elektrycznie
Skrzynia biegów:automatyczna- CVT z biegiem wstecz, L/H/N/R, hamowanie silnikiem
Blokada dyferencjału:przedniego i tylnego, przełączane elektrycznie
EPSelektryczne wspomaganie kierownicy z regulacją
Przekładnia główna:wał kardana
Podwozie
Zawieszenie przód:niezależne podwójne wahacze
Zawieszenie tył:niezależne podwójne wahacze
Amortyzatory przód:amortyzatory EVO, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Amortyzatory tył:amortyzatory EVO, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Hamulce przód:2x tarcza hydrauliczna
Hamulce tył:2x tarcza hydrauliczna
Opony przód:AT26 x 9 - 14
Opony tył:AT26 x 11 - 14
Rozmiary i waga
Długość całkowita:2330 mm
Szerokość całkowita:1200 mm
Wysokość całkowita:1290 mm
Prześwit:295 mm
Wysokość siedziska:
935 mm
Rozstaw:1445 mm
Sucha masa:451 kg
Zbiornik paliwa:23 l
Inne
Wspomaganie kierownicy:tak, elektryczne z możliwością regulacji lub całkowitym wyłączeniem (MAX/MIN/OFF)
Prędkościomierz / obrotomierz:
Cyfrowy wielofunkcyjny wyświetlacz z funkcjami: obrotomierz, prędkościomierz, maksymalnie osiągnięta prędkość obrotowa silnika, maksymalna osiągnięta prędkość, średnia prędkość, 2 liczniki przebytej trasy dziennej, całkowity przebieg, dzienny przebieg, całkowity licznik kilometrów, licznik godzin, stan zbiornika paliwa, disgnostyczny kod ewentualnej usterki, zegar pokładowy
Kontrolki: napędu 4x4, przegrzanie silnika, oleju silnikowego, kierunkowskazów, świateł oraz inne
Homologacja
Homologacjatak (prawo jazdy kategorii B)
Ciągnik rolniczy T3B
Wyposażenie
Homologowany hak holowniczy, elektrycznie przełączany napęd 2x4/4x4 z blokadą przedniego i tylnego dyferencjału, amortyzaory EVO, wzmocnione przewody hamulcowe, 8 ramienne felgi aluminiowe, markowe opony Maxxis Bighorn, osłony dłoni na kierownicy, mocny przedni bumper, przedni i tylny bagażnik, dodatkowe tylne siedzisko z uchwytami, wyciągarka 3000 lbs, 12V gniazdo zasilające 10A 120W, dzienne światła Full-LED, światła tylne oraz kierunkowskazy LED.
Uwaga
Zdjęcia oraz ilustracje nie muszą odpowiadać specyfikacji modelu na polskim rynku. Importer zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji oraz cen.