MY24 RR 300 jest stworzony dla tych, którzy cenią gaźnikowy silnik 2T o dużej średnicy, zapewniający znaczny i użyteczny moment obrotowy przy każdej prędkości. Odpowiedni dla tych, którzy preferują długie przełożenia.Poniżej podsumowano aktualizacje wprowadzone dla gamy RR MY 2024:
Nowe siodełko: pianka tworząca siedzisko ma inną geometrię i gęstość, aby zapewnić większy komfort kierowcy. Większa powierzchnia podparcia i inny skład materiałów zapewniają teraz kierowcy znacznie wygodniejszy punkt kontaktu z rowerem
Zawieszenie: oprócz ciągłego udoskonalania układu zawieszenia, rowery MY24 są wyposażone w lżejsze górne rury widelca, szczególnie w obszarze sprzężenia suwaków dolnego widelca. Różna obróbka rur ma na celu zapewnienie kontrolowanej elastyczności, co skutkuje płynniejszym tłumieniem nierównego terenu, a tym samym znacznie poprawia komfort i czułość.
Nowe chłodnice: modele 250 i 300 dwusuwowe, a także cała gama czterosuwowych, otrzymały nowe, lżejsze i mocniejsze chłodnice, wyposażone w ukształtowane zbiorniki w górnej części, aby umożliwić motocyklowi osiągnięcie większego kąta skrętu. Nowe chłodnice, które zapewniają lepszą cyrkulację płynu chłodzącego w celu lepszego chłodzenia pojazdu, mają większą liczbę wzmocnień, a także są wyposażone w nową, nieplastikową nasadkę, która jest mocniejsza i mniej narażona na potencjalne uderzenia.
Hamulce: przedni układ hamulcowy został ulepszony w stosunku do przewodu hamulcowego. Osłona linki jest teraz mocowana za pomocą podwójnego zaprasowania (u góry i u dołu, wcześniej była zagniatana tylko u dołu), dzięki czemu osłona przewodu hamulcowego lepiej wytrzymuje ciągłe naprężenia, jakim jest poddawana.
Nowa grafika: seria MY24 odwraca uwagę od prostego, niezbędnego wyglądu, który wyróżniał poprzedni rower. Całkowicie nowa grafika zyskała agresywny, geometryczny i nowoczesny wygląd, uzyskany dzięki umiejętnemu wykorzystaniu typowych dla tego modelu klasycznych kolorów czerwieni, bieli i czerni, doskonale komponujących się z ramą i tworzywami sztucznymi w charakterystycznej czerwieni Beta.
Łożyska główne: dwusuwowy silnik 300 jest teraz wyposażony w łożyska wałeczkowe inne niż te z poprzedniego roku modelowego, które są mocniejsze i mają wyższą wydajność, co poprawia niezawodność silnika.
Akcesoria do motocykli Beta na www.inobeta.pl – Adventure Team dealer Beta
Jesteś zainteresowany tym, bądź innym modelem marki Beta ? Zapraszamy do kontaktu.
Ania –
721 2 Zobacz więcej Bartek -
512 3 Zobacz więcej Możliwość transportu na terenie całej Polski 300 zł
Możliwość przygotowania Leasing /Kredyty/ ubezpieczenie
---------------------------------------------------
Oferujemy nie tylko możliwość zakupu motocykla i osprzętu, ale także pomoc w wyborze odpowiedniego motocykla czy jego konfiguracji. Korzystamy z doświadczenia zawodników naszego teamu, którzy ścigają się w różnych dyscyplinach i odnoszą sukcesy, między innymi w zawodach typu: Cross Country, Enduro, Motocross, Hard Enduro czy Supermoto.
Nie jesteś pewny swojego wyboru, skontaktuj się z nami – rozwiejemy Twoje wątpliwości.
Chciałbyś rozpocząć motocyklową przygodę, ale nie wiesz jak wystartować – zadzwoń postaramy się pomóc.