Napisz
Moje poszukiwania
Ulubione
Ulubione
0
Zapisane filtry
Zapisane filtry
0
Inne
Aktualności
Co nowego?
ikonka odtwórz w czerwonym kółku - Radio Yanosik
Radio Yanosik
Katalog
Katalog pojazdów
Blog
Blog
Partnerzy
Partnerzy
Kontakt
Kontakt
Zaloguj się
Zaloguj się
Zarejestruj się
Zarejestruj się

Beta RR

43 700 zł brutto

Litera N
Zadzwoń
Ost. aktualizacja ogłoszenia: 2024-03-30 19:23
Logo partnera

Finansowanie na Autoplac

Sprawdź
Czerwone strzałki w prawo
Historia pojazduHistoria pojazdu
Logo carQ

Raport Historii Pojazdu

Sprawdź pojazd
podwójna czerwona strzałka
ikonka dokumentu - OpisOpis

Lokalizacja

Elbląg, Eugeniusza Kwiatkowskiego 2a
Warmińsko-Mazurskie

akcesoria do motocykli Beta na www.inobeta.pl – Adventure Team dealer Beta

Silnik – RR Racing 2T 300
Wraz z wprowadzeniem nowej głowicy cylindrów z podwójną świecą zapłonową te właściwości uległy dalszej poprawie: przekazywanie mocy wydaje się jeszcze bardziej liniowe i pomimo zwiększenia mocy maksymalnej, właściwości jezdne pojazdu są znacznie lepsze. Wynik ten został osiągnięty dzięki dwóm świecom, które niosą ze sobą liczne korzyści:

*określają lepszy rozkład punktów zapłonu paliwa w komorze cylindra, co w konsekwencji prowadzi do zmniejszenia strat paliwa, czyniąc system bardziej wydajnym i osiągając znacznie niższy poziom pozostałości dzięki większej stabilności gaźnika, przy wszystkich prędkościach obrotowych. Przekłada się to na większą płynność dostaw;

*zakres zastosowań silnika został dodatkowo rozszerzony, ponieważ dostępny jest zarówno większy moment obrotowy, jak i większa moc;

*obie świece zapłonowe są zarządzane przez całkowicie oddzielny układ elektryczny. Przekłada się to na to, że w przypadku przepalenia się jednej ze świec, silnik nadal może, choć nie najefektywniej, pracować, pozwalając zawsze dokończyć wyścig lub jazdę w terenie.

Podwozie
Jeśli chodzi o podwozie, potwierdzono zastosowanie widelca Kayaba i monoshock, a główną innowacją jest nowa rama:

*Podwozie : wszystkie nowe RR Racing My 2024 są zbudowane na zupełnie nowym podwoziu. Belka kierownicza ma teraz większy niż dotychczas przekrój (1 cm), wprowadzony w celu zapewnienia większej sztywności pojazdu, zwiększając jego odporność na skręcanie i zginanie boczne. Jeśli chodzi o jazdę, przekłada się to na większą precyzję przy wchodzeniu i pokonywaniu zakrętów, gdzie mniejsza liczba zgięć pozwala na zwiększenie kierunkowości

*Oprócz tego, co już zostało zgłoszone, należy zauważyć, że zmodyfikowano również mocowanie podnóżka i mocowanie pompy hamulcowej tylnego hamulca. W szczególności mocowania platform zostały węższe niż w przeszłości w dolnej części, aby ograniczyć możliwość wbijania się platform w ziemię podczas podróży przez głębsze kanały.

*Złącze pompy hamulcowej zostało zmienione, aby dostosować się do nowej pompy hamulcowej Nissin.

*Główny cylinder hamulcowy Nissin: nowa rama jest teraz w stanie pomieścić nowy, bardziej wydajny główny cylinder hamulcowy Nissin. Komponent stanowi ewolucję poprzedniego modelu i poza konstrukcją zewnętrzną wyróżnia się większą siłą hamowania w połączeniu z ulepszoną modulacją. (gama RR Racing 250/300 2T i 4T).

Mieszanka olejów – gama 2T (BRAK DOZOWNIKA)

*Widelec Kayaba AOS z zamkniętym wkładem ø 48 mm :
-Obecność anodowanych części wewnętrznych i obróbka materiałów zapewniają, że tarcie ślizgowe jest zredukowane do minimum, podczas gdy zwykłe regulacje kompresji i odbicia pozwalają zawsze znaleźć optymalne dostosowanie ustawienia . Kalibracja została odpowiednio sprawdzona przez techników Betamotor, aby upewnić się, że komponent może teraz najlepiej współpracować z charakterystyką nowego podwozia.

*Mono Kayaba C46 RCU:
-Mono KYB można uznać za punkt odniesienia w kontekście zawodów ze względu na jego zdolność do pochłaniania nierównego terenu, poziom przyczepności przenoszonej na pojazd i stałą wydajność nawet przy szczególnie intensywnym użytkowaniu, a także można go w pełni dostosować do indywidualnych potrzeb ustawienie hydrauliczne, wpływające na zewnętrzną regulację kompresji (zarówno przy dużych, jak i niskich prędkościach) oraz odbicia.

ŚWIECA NGK GR7CI8
GAŹNIK KEIHIN PWK 36
6 BIEGÓW
WYSOKOŚĆ SIODEŁKA 930 MM
SUCHEJ MASY 103,5 KG (PRZÓD 50,8 KG; TYŁ 52,7 KG)
POJEMNOŚĆ BAKU 9,5 L
PRZEDNI HAMULEC TARCZA FALISTA Ø260 MM I PŁYWAJĄCY ZACISK Z PODWÓJNYM TŁOKIEM
TYLNY HAMULEC TARCZA FALOWA Ø240 MM , PŁYWAJĄCY ZACISK JEDNOTŁOCZKOWY

Jesteś zainteresowany tym, bądź innym modelem marki Beta ? Zapraszamy do kontaktu.
Ania – 72122 Zobacz więcej
Możliwość transportu na terenie całej Polski
Możliwość przygotowania Leasing /Kredyty/ ubezpieczenie

---------------------------------------------------

Oferujemy nie tylko możliwość zakupu motocykla i osprzętu, ale także pomoc w wyborze odpowiedniego motocykla czy jego konfiguracji. Korzystamy z doświadczenia zawodników naszego teamu, którzy ścigają się w różnych dyscyplinach i odnoszą sukcesy, między innymi w zawodach typu: Cross Country, Enduro, Motocross, Hard Enduro czy Supermoto.
Nie jesteś pewny swojego wyboru, skontaktuj się z nami – rozwiejemy Twoje wątpliwości.
Chciałbyś rozpocząć motocyklową przygodę, ale nie wiesz jak wystartować – zadzwoń postaramy się pomóc.

Beta Rr

Cena

Raty

Lokalizacja
Elbląg, Eugeniusza Kwiatkowskiego 2apow. m. ElblągWarmińsko-Mazurskie
ikonka części samochodowej - Podstawowe parametry
Podstawowe parametry
Rok produkcji2023
Przebieg 1 km
Moc 52 KM - 38 kW
Rodzaj paliwaBenzyna
Pojemność silnika300 cm³
Skrzynia biegówManualna
Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
Kraj pochodzeniaPolska
Fabrycznie nowyzielony znak potwierdzenia
Bezwypadkowyzielony znak potwierdzenia
FV 23%zielony znak potwierdzenia