Napisz
Moje poszukiwania
Ulubione
Ulubione
0
Zapisane filtry
Zapisane filtry
0
Inne
Aktualności
Co nowego?
ikonka odtwórz w czerwonym kółku - Radio Yanosik
Radio Yanosik
Katalog
Katalog pojazdów
Blog
Blog
Partnerzy
Partnerzy
Kontakt
Kontakt
Zaloguj się
Zaloguj się
Zarejestruj się
Zarejestruj się

BMW

69 900 zł brutto

Zadzwoń
Ost. aktualizacja ogłoszenia: 2024-03-05 14:26
Logo partnera

Finansowanie na Autoplac

Sprawdź
Czerwone strzałki w prawo
Historia pojazduHistoria pojazdu
Logo carQ

Raport Historii Pojazdu

Sprawdź pojazd
podwójna czerwona strzałka
ikonka dokumentu - OpisOpis

Lokalizacja

Warszawa, Osiedle Piastowskie 72
Mazowieckie

BMW 325es to wariant modelu E30 dostępny wyłącznie w latach 1986-88. Był zbudowany na bazie Ety, czyli wydajnego ekonomicznie, sześciocylindowego BMW 325e z silnikiem o pojemności 2,7 l, któremu dodano nieco sportowego charakteru. Silnik to wciąż fantastystyczne, choć odprężone i nie imponujące mocą maksymalną M20, z dodatkami fabrycznymi schowanymi pod listerą „s” było sportowe zawieszenie, tylny dyferencjał o ograniczonym poślizgu, drobne zmiany we wnętrzu. Auto wychodziło jedynie w dwudrzwiowym nadwoziu i w zestawieniu z manualną skrzynią biegów dawało – i wciąż daje – ogromną ilość frajdy z jazdy. Uwierzcie, dla nietłumionej elektroniką trójki tej generacji 122 koni mechanicznych to wystarczająco, by świetnie się bawić za kierownicą.

BMW 325es E30
Rocznik: 1986
Przebieg: 234000 km
Pojemność: 2700 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 122 KM

Cena: 69900 PLN

Wyposażenie:
– klimatyzacja,
– manualna skrzynia,
– elektrycznie sterowane szyby i lusterka,
– elektrycznie sterowany szyberdach,
– tempomat,
– wspomaganie kierownicy,
– komputer OBC 2,
– pakiet S dla wersji es zawierający mechanizm różnicowy o ograniczonym tarciu wewnętrznym (szperę) o przełożeniu 2,93, spoiler przedni, spoiler na klapie oraz sztywniejsze zawieszenie.

To E30 325 es z 1986 roku ma sześć cylindrów, manualną skrzynię i dwoje drzwi. Do tego sprawną klimatyzację czy np. fabryczną szperę. Auto jest w oryginalnym stanie, poza jednym z przednich błotników lakier jest fabryczny. Jeździ świetnie i naprawdę cieszy jak mało który wóz, a do tego przyciąga spojrzenia.

Komplet informacji:
– BMW 325 es (E30), 1986 r.
– auto jest zarejestrowane w Polsce, ubezpieczone, ma ważne badanie techniczne,
– przebieg: 146 tys. mil czyli ok. 234 tys. km,
– klimatyzacja jest w pełni sprawna, tak samo jak elektrycznie sterowany szyberdach,
– silnik to „ETA” 2.7 R6 122 KM, 230 Nm (tu rządzi moment obrotowy, jego przebieg jest bardzo płaski, osiągi miło zaskakują, ale również niskie spalanie – ta odmiana miał być bardzo oszczędna i jest),
– do tego jest tutaj manualna pięciobiegowa skrzynia biegów oraz fabryczna szpera o przełożeniu 2,93,
– to odmiana „es” czyli ETA z pakietem S,
– E30 jest bezwypadkowe, w oryginalnym lakierze poza jednym z przednich błotników.

Stan blacharski jest bardzo dobry, większość życia auto spędziło w Teksasie, później wraz z właścicielem przeprowadziło się do New Jersey, ale zimą raczej na pewno nie opuszczało garażu, auto posiada trochę patyny, według mnie urokliwej i takiej której nie należy ruszać, płyta podłogowa jest w bardzo porządnym stanie, jedynie na wahaczach i przednich sankach czy obudowie dyfra jest delikatny nalot, ale newralgiczne dla E30 miejsca wyglądają świetnie, na pokrywie uchylnego dachu są dwie zaprawki lakieru.

Wnętrze też jest zachowane w bardzo przyjemnym stanie, oryginalne fotele przed laty właściciel wymienił na kubełkowe Corbeau, z regulacją nachylenia oparcia, są świetne, bardzo wygodne, do tego odcień tapicerki jest taki sam jak tylnej kanapy czy wykładziny podłogowej, o tym że auto sporo lat spędziło palącym słońcu Teksasu świadczy popękane poszycie deski rozdzielczej, problem niestety bardzo typowy dla BMW z tych lat.

Nie podobał mi się stan sprężyn, zamontowałem nowe dedykowane sprężyny Eibacha.
Auto przyjechało do kraju na niezbyt urodziwych kołach, dostało więc komplet fabrycznie nowych felg Borbet A wraz z oponami Kumho Ecsta.

W aucie od razu wymieniłem wszelkie oleje i filtry, wydech końcowy oraz zleciłem detailing, w cenie auta wymienię jeszcze dla kupującego sprzęgło, układ napędu rozrządu i naprawię wiatrak dmuchawy, który na niektórych biegach niedomaga.

VIN: WBAAB5408H9692938

E30 można obejrzeć po wcześniejszym umówieniu w okolicach warszawskiego lotniska Okęcie.

Telefon: +48 505 634 501, +48 5 Zobacz więcej
Miejscowość: Warszawa

Bmw 325es

Cena

Raty

🔥 Zadzwoń i odbierz 300zł na Yanosika GTM
Lokalizacja
Warszawa, Osiedle Piastowskie 72pow. M. St. WarszawaMazowieckie
ikonka części samochodowej - Podstawowe parametry
Podstawowe parametry
Rok produkcji1986
Przebieg 234 000 km
Moc 121 KM - 89 kW
Rodzaj paliwaBenzyna
Pojemność silnika2700 cm³
Skrzynia biegówManualna
gwiazda w kółku - WyposażenieWyposażenie
zielony plusKlimatyzacja
zielony plusKomputer
zielony plusSzyberdach
zielony plusTempomat
zielony plusWspomaganie kierownicy
Warsztaty