To BMW 540i E39 ma wszystko, by oczarować wytrawnych kierowców. Pod maską 4,4-litrowe V8, napęd tylny, szpera, do tego bardzo rzadko spotykana w zestawieniu z tym silnikiem manualna skrzynia biegów. Wszystko co trzeba, by podroż czasami odbywała się w wysokim komforcie i przytulnym klimacie, a czasami przy ryku wkręcanej na wysokie obroty V-ósemki. Wszystko zależy od nastroju, bo to auto o dwóch twarzach. Lata 80-te i 90-te były świetnym okresem niemieckiej marki. BMW jeździło lepiej i przyjemniej, niż auta konkurencji, a do tego wyglądało tak, że nie sposób je pomylić z autami koreańskimi czy japońskimi. Za tamtymi czasami można tęsknić, a sportowy pazur bawarskich samochodów sprawia frajdę i dziś. Czemu by go nie kupić? To BMW opuściło fabrykę w 2001 roku i choć to było już nowe Millenium, E39 to bodaj ostatni model, w którym czuć było starą, dobrą szkołę marki BMW.
BMW 540i E39
Rocznik: 2001
Przebieg: 256000 km
Pojemność: 4400 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 286 KM
Cena: 69540 PLN
Sprzedam dość unikatowy samochód, BMW E39 540i.
Co czyni go rzadkim, to:
– silnik 4,4 M62B44,
– skrzynia: 6b manual,
– M-pakiet,
– stan techniczny.
A najważniejsze, że wszystko jest zgodne z numerem VIN.
Myślę, że wchodząc na to ogłoszenie jest się świadomym, że 540i Manual wyszedł jedynie w kilkuset sztukach na cały świat, a ile ich jeździ do dziś, ciężko powiedzieć, niemniej na pewno niewiele. Egzemplarz, który posiadam od kilku lat jest trzymany w garażu, a przebiegi roczne to około 4 tys. km, co jest oczywiście do sprawdzenia na rządowej stronie. Posiadałem kilka e39 w życiu, ale to jest zdecydowanie w najlepszym stanie. Samochód nie jest skorodowany i trzyma linie nadwozia. Stan techniczny w porównaniu do innych e39 jest niesamowicie dobry. Wyposażenie jest bogate – z fajnych rzeczy to fotele z pamięcią, kierownica regulowana automatycznie, roleta tylnej szyby i wiele innych. Z ciekawostek oryginalna chłodzona szpera M5 jako wyposażenie dodatkowe, warta dzis 8-9 tys. zł. Co najważniejsze, wszystko działa.
Z ważniejszych wymian i regeneracji to:
– wymiana rozrządu,
– regeneracja vanosow,
– regeneracja skrzyni,
– nowe poduszki skrzyni,
– nowe sprzęgło,
– nowe koło dwumasowe,
– uszczelnienie wydechu,
– nowy akumulator.
Oczywiście filtry i oleje zmieniane raz w roku, pomimo tylko 4 tys. km przebiegu.
Bardzo chętnie podyskutuje z poważnie zainteresowanymi. Mam tez pdf z BMW z pełną konfiguracją, chetnie podeślę zainteresowanym. Cena jest do negocjacji, a startujemy od ceny mniej więcej połowy ceny M5. Te samochody to lokata kapitału i ceny idą w górę, a takich pojazdów nie przybędzie.
Telefon:
+48 6 Zobacz więcej Miejscowość: Bielsko-Biała