Lokalizacja
Leszno
Wielkopolskie
Auto sprowadzone prywatnie w 2015 z Belgii (przebieg 211 tys. km), używane tylko przez jednego kierowcę, do celów rodzinnych. Także auto nie jest zmęczone towarami, ciężarami czy też różnej maści ekipami budowlanymi, montażowymi, przyczepkami itp.
Przebieg oryginalny, regularnie serwisowany przez jednego zaufanego mechanika. Auto fabrycznie w wersji bez DPF oraz dwumasy.
Z wyposażenia:
- czujnik świateł,
- czujnik deszczu,
- rozszerzony komputer pokładowy (średnie spalanie, chwilowe spalanie, średnia prędkość, dystans do tankowania),
- klimatyzacja, ale gdzieś jest mikronieszczelność bo czynnik schodzi po 3-4 tygodniach,
- światła przeciwmgielne,
- hak,
- przyciemniane szyby: boczne z tyłu oraz na tylnej klapie,
- elektryczne szyby przednie,
- uchylane szyby boczne i tylne,
Z tematów co byłoby do zrobienia:
- wspomniana wyżej klimatyzacja,
- czujnik poziomu płynu chłodniczego, bo miewa wzloty i upadki,
- tylne zawieszenie zaczyna skrzypić,
Z tematów co było zrobione:
- przełącznik zespolony pod kierownicą (304 tys. km),
- przekładnia kierownicza regenerowana (303 tys. km),
- wymiana sprężyny McPhersona (301 tys. km),
- wymiana rozrządu (297 tys. km),
- wymiana tarcz i klocków hamulcowych przednich (297 tys. km),
- naprawa rozrusznika - reklamacja (elektromagnes, szczotki, wirnik) (297 tys. km),
- wymiana wahacza przód lewy (289 tys. km),
- naprawa rozrusznika (277 tys. km),
- wymiana kompletnego sprzęgła (276 tys. km)
- wymiana chłodnicy oleju (276 tys. km),
- wymiana akumulatora (269 tys. km),
- uszczelnienie wtryskiwaczy i kolektora dolotowego (235 tys. km),
- sprawdzenie wtryskiwaczy, usunięcie wycieku paliwa (230 tys. km),
- wymiana czujnika położenia wału (228 tys. km),
- czyszczenie hamuców tylnych (226 tys. km),
- naprawa rozrusznika (225 tys. km),
- wymiana sprzęgiełka koła pasowego alternatora (218 tys. km),
- wymiana chłodnicy klimy (217 tys. km),
- wymiana paska rozrządu oraz łańcucha rozrządu miedzy wałkami, wymiana pompy wody (211 tys. km),
Poza tym regularnie co 15 tys km wymiana oleju i filtrów, w miarę występujących luzów wymiana łączników stabilizatora.
Na karoserii widoczne są ślady parkingowych Januszy, którzy muszą wcisnąć swoje auto w najmnieszą lukę a potem po chamsku otwierać drzwi. Ponadto na grillu przednim oraz tylnej osłonie podświetlenia tablicy rejestracyjnej schodzi klar z lakieru. Tylny zderzak ma też niewielkie pęknięcie, w narożniku, ot taka rana zdobyta w Korbielowe, gdzie niezidentyfikowany kierowca nie umiał ruszyć pod wzniesienie. Reszta zdrowa.
Auto spala od 5,2 l/100 km na trasie przy spokojnej, przepisowej jeździe do max 7,7 l/100 km zimą przy jeździe typowo miejskiej, na którtkich dystansach.
Tapicerka w środku nie jest nigdzie przetarta, zabrudzona. Podsufitka także czysta, a co najważniejsze to autem nie jeździły osoby palące jakiekolwiek papierosy.
Auto bez zająknięcia pokonywało wakacyjne trasy, często po 750-800 km na raz, np znad polskiego morza do Beskidu Żywieckiego.
Przegląd rejestracyjny do 25.09.2024
Ubezpieczenie do 15.10.2024
Auto może komuś jeszcze długo posłużyć, także polecam.