Wygląd nowego Panigale V4 został odświeżony i zyskał jeszcze więcej agresywnego sznytu. Bezprecedensowy projekt graficzny Ducati Centro Stile obejmuje czarny kolor logotypów naniesionych na czerwone owiewki, a także dwukolorową kanapę.
Panigale V4 można wyposażyć w akcesoria z katalogu Ducati Performance, który zawiera zarówno homologowane komponenty, jak i elementy czysto wyścigowe, przeznaczone dla zawodników jeżdżących na torze.
Sercem motocykla jest silnik Desmosedici Stradale o pojemności 1 103 cm3, wywodzący się z MotoGP, który został poddany serii modernizacji pozwalających na zwiększenie mocy i natychmiastową reakcję przepustnicy.
Silnik został udoskonalony pod względem układu smarowania i jest połączony z nową pompą olejową, która zmniejsza absorpcję mocy. Zwiększona średnica wylotu tłumika pozwala zmniejszyć przeciwciśnienie spalin, a w konsekwencji zwiększyć osiągi. Dzięki tym zabiegom oraz nowemu, dedykowanemu mapowaniu, Desmosedici Stradale, spełniający normę Euro 5, osiąga moc 215,5 KM przy 13 000 obr./min, co stanowi wzrost mocy o 1,5 KM w porównaniu z poprzednią wersją. Jednostka charakteryzuje się również momentem obrotowym 123,6 Nm przy 9 500 obr./min, a już od 6 000 obr./min zapewnia 80% maksymalnego momentu obrotowego.
Standardowa wersja Panigale V4 posiada najnowocześniejsze podwozie, które obejmuje w pełni regulowany widelec Showa Big Piston Fork (BPF), amortyzator skrętu Sachs, regulowany monoshock Sachs oraz odlewane, 5-ramienne aluminiowe felgi.
Wraz z wersją na rok 2022, projekt Panigale V4 wykonuje najbardziej znaczący krok ewolucyjny od czasu premiery modelu. Rodzina Panigale opiera się na ciągłej wymianie informacji i technologii pomiędzy światem wyścigów i motocyklami produkowanymi seryjnie, a wraz z najnowszą wersją kontynuuje swoją ewolucję rok po roku, podobnie jak prototypy Ducati Corse.
Panigale V4 czerpie z wieloletniego doświadczenia Ducati Corse i wykorzystuję wiedzę i technologię zdobytą w świecie wyścigów. Nowy projekt wyraża wyjątkowość marki zdolnej do zdobycia mistrzostwa konstruktorów w MotoGP po raz drugi z rzędu, Każdy element projektowany na potrzeby rywalizacji torowej może być następnie przeniesiony do motocykli drogowych. To powód, dla którego Panigale V4 jest stale odświeżany i ulepszany, tak jak w przypadku MotoGP i WorldSBK.
Motocykl Panigale V4 2022 jest wyposażony w najnowszej generacji pakiet elektroniczny oparty na 6-osiowej platformie inercyjnej, zdolnej do natychmiastowego wykrywania pozycji motocykla w przestrzeni i jego przechyłów. Pakiet elektroniczny zawiera elementy sterujące, które zarządzają wszystkimi trybami jazdy (Race A, Race B, Sport, Street).
KONTAKT:
DUCATI KATOWICE:
ul. Zimowa 41
40-318 Katowice
Tel: + 32 256 - 00 - 95
Opiekunowie marki DUCATI:
Wojciech Trzeciak
Tel: +
48 78 Zobacz więcej wojciech.trzeciak(at)eurorider.pl
Krzysztof Cholewa
Tel: +
48 60 Zobacz więcej krzysztof.cholewa(at)eurorider.pl
ZAPRASZAMY!
Zawartość treści umieszczona na stronie internetowej służy jedynie celom informacyjnym i nie stanowi oferty handlowej.