Lokalizacja
Lublewo Gdańskie, Malwowa 5
Pomorskie
Ford S-Max sprowadzony z Niemiec w 10.2020 z przebiegiem 196300 km. Zakupiony z rak prywatnych. Przebieg potwierdzony w momencie zakupu. Do auta jest książka serwisowa, dokument TUV z ostatniego przeglądu Niemieckiego, dwa klucze oraz pełna dokumentacja napraw w Polsce.
Komplet rozrządu wymieniony w Polsce po zamontowaniu nowego silnika przy 227 tyś km.
Auto ma wymienione wszystkie ważne podzespoły osprzętu silnika jak i sam silnik.
1. Wymiana oleju silnikowego, filtrów powietrza i paliwa 10.2020 ( rachunek )
2. Wymiana kompletu pompowtryskiwaczy na nowe ( nie regenerowane ) z powodu awarii jednego 12.2020 ( rachunek 2700 zł + wpis w ks )
3. Wymiana tarcz i klocków hamulcowych tył 05.2021 ( rachunek 300 zł )
4. Wymiana oleju silnikowego i filtra oleju 08.2021 przy 223tyś. km. ( rachunek 200 zł + wpis w ks.)
5. Wymiana kompletnego rozrządu z pompą wody przy 227 tyś.km 10.2021 ( rachunek 1000 zł + wpis w ks)
6. Wymiana turbiny na zregenerowaną przy 227 tyś.km 10.2021 ( rachunek 1200 zł + wpis w ks + gwarancja 2 lata)
7. Regeneracja filtra DPF metodą hydromechaniczną - przywrócenie do właściwości nowego przy 227 tyś km 10.2021 ( rachunek 400 zł + wydruk parametrów + wpis w ks.)
8. Wymiana płynu chłodniczego przy 227 tyś.km 10.2021( rachunek + wpis w ks.)
9. Wymiana modułu EGR na nowy 01.2022 ( rachunek 980 zł )
10. Wymiana oleju oraz filtra oleju i powietrza 05.2022 ( rachunek 150 zł )
11. Wymiana termostatu 12.2022 ( fv 120 zł )
12. Wymiana oleju + filtra oleju 01.2023 ( fv )
W czerwcu 2022 awaria tulei cylindra. Z tego powodu silnik został wymieniony na nowy, kompletnie zregenerowany przez firmę GRUPA WILK ( FV 4800 zł).
Silnik jest z 2017 roku, sprzedawca zapewnia, że można określać jego przebieg na 0 km. Według firmy Grupa Wilk regeneracja przebiega w następujący sposób :
1. Przygotowanie do regeneracji
✅ Wizualne oględziny
✅ Demontaż na poszczególne części składowe
✅ Przeprowadzenie dokładnego czyszczenia zewnętrznego w myjce kabinowej
✅ Pozbycie się wszelkich pozostałych zanieczyszczeń przy użyciu myjki ultradźwiękowej
2. Regeneracja
Wymieniana wszystkich niezbędnych części na nowe:
✔️ Blok oraz wszystkie jego elementy myte w myjce ultradźwiękowej
✔️ Osiowanie bloku
✔️ Sprawdzenie szczelności bloku
✔️ Montaż nowych panewek wału korbowego
✔️ Docieranie zaworów
✔️ Frezowanie gniazd zaworowych
✔️ Nowe uszczelniacze zaworowe
✔️ Planowanie płaszczyzny głowicy oraz płaszczyzny bloku
✔️ Sprawdzenie szczelności zaworów
✔️ Sprawdzona szczelność głowicy
✔️ Zamontowany bezawaryjny układ korbowy i olejowy
✔️ Wymiana pierścieni tłokowych (nowe)
✔️ Tłoki nominalne wyczyszczone w ultradźwiękach
✔️ Nowa uszczelka pod głowicą
✔️ Wał korbowy nominalny z nowymi panewkami
✔️ Honowanie tulei cylindrów
Na wymianę jest FV i 12 miesięcy gwarancji.
Przy okazji wyjętego silnika zostało wymienione kompletne sprzęgło wraz z kołem dwumasowym SACHS, nowy kompletny rozrząd SKF z pompą wody, olej silnikowy, komplet uszczelek silnika, filtry. Części tylko markowych firm. Sprzęgło z dwumasem rachunek 2200 zł + gwarancja 24 miesiące, olej + filtr 150 zł , komplet uszczelek 400 zł, kompletny rozrząd 600 zł. Świeżo nabita klimatyzacja 250 zł. Nowe klocki hamulcowe na przedniej osi 100 zł.
Wszystkie kluczowe podzespoły, które w dieslu szwankują po przejechanych 200 tyś km są w tym aucie wymienione. Można jeździć kolejne 200 tys bez inwestowania w poważne naprawy.
Silnik i sprzęgło pracują jak w nowym aucie, skrzynia biegów, zawieszenie, elektryka i elektronika działają bezproblemowo. Silnik oszczędny i żwawy, jak na swoje gabaryty bardzo dobrze przyspiesza i nie brakuje mu mocy. Karoseria bez wgnieceń, rys i rdzy, środek zadbany. Samochód zarejestrowany na 7 osób więc istnieje możliwość dołożenia foteli tylnych. Auto bardzo wygodne dla większej rodziny, do bagażnika można wkładać wózek bez jego składania. Opony zimowe po jednym sezonie, opony letnie na ostatni sezon.
Przebieg auta w 90% autostradowy, samochód do 200 tyś km jeździł w Niemczech , pozostałe 90 tyś km w większości również autostrady niemieckie.
Więcej informacji udzielę przez telefon.
W najbliższej przyszłości trzeba będzie wymienić tarcze hamulcowe tył . Kupiliśmy nowe auto, nie chcemy już inwestować w Forda, dlatego sprzedajemy.
CENA ZE WZGLĘDU NA STAN AUTA I POCZYNIONE NAPRAWY PODLEGA TYLKO SYMBOLICZNEJ NEGOCJACJI.
Zapraszam!