Salon Kawasaki Kraków prezentuje:
Kawasaki KX 450X !
Trudny teren nie powstrzyma nas przed zwycięstwem. Dzięki sprawdzonej w mistrzostwach
technologii i tuningowi, który sprosta każdemu wyzwaniu, motocykl KX450X ma wszystko,
czego potrzeba, aby wygrywać w terenie. Zdobądź przewagę w terenie, jeżdżąc na
motocyklu stworzonym do wyprzedzania innych.
Lekka aluminiowa rama obwodowa
Przeprojektowana rama pomieściła najnowsze układy dolotowe i wydechowe silnika, zapewniając jednocześnie wysoki poziom lekkości, zwinności i opanowania. Poprawiono balans sztywności, co przekłada się na lepsze wyczucie przedniej części pojazdu, a tym samym, na lepsze osiągi na zakrętach w szerszym zakresie warunków.
Tryb kontroli startu
Fabryczny system kontroli ruszania z miejsca zwiększa szansę na dobry start, pomagając kierowcy zmaksymalizować przyczepność podczas ruszania na nawierzchni o niskiej przyczepności.
Ergonomia z możliwością regulacji
Wybór czterech pozycji kierownicy i dwóch pozycji podnóżków pozwala kierowcy dostosować pozycję jazdy do wymiarów ciała i preferencji.
Łączność ze smartfonem
Korzystając z aplikacji na smartfony "RIDEOLOGY THE APP KX", kierowcy mogą korzystać z map silnika swojego motocykla i dostosowywać ich parametry. Funkcjonalność (regulacja czasu paliwa i zapłonu) jest podobna do tej oferowanej przez dodatkowy zestaw KX FI Calibration Kit używany w poprzednich modelach. Dostępne są również dzienniki konserwacji i konfiguracji.
Tryby zasilania
Korzystając z przycisku Mode (M) na manetce po lewej stronie, kierowcy mogą szybko i łatwo przełączać się między dwiema mapami silnika (Normal, Mild response) dostępnymi w ECU.
Sprzęgło hydrauliczne
Boczną pokrywę można zdjąć bez użycia narzędzi, co ułatwia dostęp do wkładu filtra powietrza.
Wysokiej jakości układ hamulcowy Brembo
Zmodyfikowane elementy układu hamulcowego obejmują nawiercane tarcze hamulcowe Braking/Sunstar (ø270/240 mm) w połączeniu z zaciskiem Brembo i pompą hamulcową z przodu oraz zaciskiem Nissin i pompą hamulcową z tyłu. Wysokowydajny system zapewnia większą kontrolę nad hamulcami, przyczyniając się do lepszego wchodzenia w zakręty.
Wyścigowe zawieszenie
Fabryczny przedni widelec z odwróconą sprężyną śrubową ø49 mm i tylne zawieszenie New Uni Trak oferują wyścigowe parametry zawieszenia i możliwość regulacji, aby umożliwić kierowcom dostosowanie ustawień do warunków.
Kawasaki Traction Control (KTRC)
Korzystając z przycisku Traction (T) na lewej manetce, kierowca może szybko i łatwo wybrać jeden z dwóch poziomów kontroli trakcji (słaby, mocny), aby dostosować go do warunków i preferencji. Kierowca może również wyłączyć system.
Jeszcze mocniejszy silnik
Układ dolotowy Downdraft oraz symetrycznie ustawione wlot i wylot zapewniają mocny over-run i płynną charakterystykę momentu obrotowego przy niskich obrotach. Przeprojektowany układ dolotowy oferuje znacznie prostszą drogę dla mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindra, podczas gdy centralnie umieszczony port wydechowy pokrywa się z dolotem, zapewniając wysoką wydajność przepływu powietrza - oba przyczyniają się do zwiększenia osiągów.
Smukłe, ergonomiczne nadwozie
Modele KX450 i KX450X, już wcześniej wysoko cenione za smukłą sylwetkę i ergonomię, otrzymały przeprojektowane nadwozie, które zapewnia jeszcze lepszy kontakt z maszyną. Nowo zaprojektowane osłony, pokrywy boczne i tylny błotnik są mocniejsze i eliminują elementy powodujące ryzyko zahaczenia, jeszcze bardziej ułatwiając ruchy kierowcy.
Możliwość finansowania
Kontakt:
Michał :
607 1 Zobacz więcej Serdecznie zapraszamy do salonu przy Al. 29-go Listopada 165 w Krakowie!