Napisz
Moje poszukiwania
Ulubione
Ulubione
0
Zapisane filtry
Zapisane filtry
0
Inne
Aktualności
Co nowego?
ikonka odtwórz w czerwonym kółku - Radio Yanosik
Radio Yanosik
Katalog
Katalog pojazdów
Blog
Blog
Partnerzy
Partnerzy
Kontakt
Kontakt
Zaloguj się
Zaloguj się
Zarejestruj się
Zarejestruj się

Porsche 911

499 000 zł brutto

Zadzwoń
Ost. aktualizacja ogłoszenia: 2024-04-18 04:15
Historia pojazduHistoria pojazdu
Logo carQ

Raport Historii Pojazdu

Sprawdź pojazd
podwójna czerwona strzałka
ikonka dokumentu - OpisOpis

Lokalizacja

Poznań
Wielkopolskie

Porsche 911 S to klasyczny model szczególnie poszukiwany przez tych, którzy pragną dynamicznie jeździć, ewentualnie lubią, gdy wartość samochodów w garażu rośnie dynamicznie. Pierwsze 911 debiutowało jako model 901 w 1963 roku, z dwulitrowej jednostki bokser generując 130 KM. Na rok 1968 seria podzielona została na wersje 911 T (bazową), 911 L (luksusową) oraz najbardziej dziś poszukiwaną i najdroższą – 911 S (sportową). Odnajdziemy w niej pięcioramienne felgi Fuchs, w zawieszeniu stabilizatory z przodu i z tyłu, hamulce wentylowane i na deser dodatkowe ozdobne listwy. To, co jednak najważniejsze, to największa moc silnika, podniesiona tu do 160 KM. W wersji nadwoziowej Targa powstały w 1968 roku zaledwie 442 sztuki i co jest bardzo istotne – wersja ta nie była nigdy oferowana w USA. Ten egzemplarz został gruntownie odrestaurowany przez renomowany warsztat Piotra Bema, dzięki czemu może być traktowany jako pewny zakup i świetna inwestycja.

Porsche 911S Targa z 1968 roku
Silnik 2.0
Moc 160 KM
Przebieg: 2200 km

Cena: 499 000 PLN

Oto ultra rzadkie Porsche 911S Targa z 1968 roku, model na rynek europejski, 235 sztuka z 442 wyprodukowanych modeli S w nadwoziu Targa.

Auto zostało odrestaurowane ponad 10 lat temu przez Piotra Bema, warszawskiego specjalistę od Porsche 356 i 911 do 1973 roku. Wóz od tamtej pory przejechał 2200 km i nadal wygląda bardzo świeżo! Jakość renowacji czuć po tym jak się zamykają drzwi i wszystkie klapy. Lakier jest nieskazitelny, kultura pracy silnika bardzo wysoka. Pełna dokumentacja z odbudowy jest do wglądu. Wóz posiada certyfikat Porsche, który potwierdza m.in. zgodność numeru silnika i koloru.

Warto nadmienić, że Piotr Bem odrestaurował m.in. Dino 246 GTS, które podczas lutowej aukcji RM Sotheby’s w Paryżu osiągnęło rekordowo wysoką kwotę 635.000 euro, czyniąc z niego najdroższe do tamtej pory Dino (w wersji bez poszerzeń) sprzedane na aukcji (i to na polskich blachach).

W naszym egzemplarzu 911S mamy na wyposażeniu pepitę, halogeny Hella, radio Blaupunkt i wszystkie atrybuty wersji „S” tzn.: stabilizatory, mocniejsze hamulce i 2 litrowy, 6 cylindrowy silnik o dwóch potrójnych gaźnikach dysponujący mocą 160 KM zamiast „odchudzonych” 110 KM w modelu 911T.

Cena wydaje się być bardzo atrakcyjna jak na to wszystko oraz na fakt, że najtańsze egzemplarze 911S dostępne na rynku, w analogicznym stanie kosztują dużo więcej.

Telefon: +48 6 Zobacz więcej
Miejscowość: Raszyn pod Warszawą

Porsche 911

Cena

499 000 zł
🔥 Zadzwoń i odbierz 300zł na Yanosika GTM
Lokalizacja
Poznańpow. M. PoznańWielkopolskie
ikonka części samochodowej - Podstawowe parametry
Podstawowe parametry
Rok produkcji1968
Przebieg 2 200 km
Warsztaty