Lokalizacja
Tarnów
Małopolskie
Auto kupione w salonie (leasing i wykup) w moich rękach od samego początku, model 4x4 z dopinanym napędem na haldexie, ma większy prześwit o 2 cm, dodatkowo ogromna przestrzeń ładunkowa, z specjalnie dokupiona podłoga wyrównującą podłogę i dająco dodatkowy schowek, pełnowymiarowe koło zapasowe. Było to drugie auto które średnio rocznie robiło zaledwie do 20 tys. km,. Auto serwisowane a ASO pod koniec 2023 przeszło gruntowny remont (na zimno przy zapalaniu kopciło i brało dużo oleju) 1. Regeneracja Turba nie przyniosła efektu 2. Generalny remont silnika, zmiana rozrządu i dalej brała olej 3. Zakup nowej pompy Vacum, okazało się, że ona od samego początku była winna braniu oleju. Teraz autko dotarte idealnie, fajnie się zbiera i nie bierze oleju. Na wszystkie naprawy mamy faktury, na zdjęciu maski są naklejki gdzie widać dokładnie daty, kiedy co było robione. Mam 2 komplety opon w idealnym stanie na ALU. Od roku zaczęły pojawiać się wykwity rdzy co widać na zdjęciach, nie chce już w nią więcej inwestować bo Żona kupiła sobie już nowe auto i to by stało, a komuś z Was kto ogarnie te wykwity, może się przydać i będzie służyło jeszcze wiele lat, naprawdę jeździ się nim super rewelacyjnie się zbiera, aż żal go oddać. Ważne obecnie napęd 4x4 jest rozłączony bo jak w mieście się załączał to auto paliło o 1l więcej teraz spalanie jest 6-7 l ON (wał jest kompletny i 4x4 w pełni sprawne w każdej chwili do podpięcia tylko wymaga zmiany geometrii tylnej osi bo teraz jest ustawiona jako wleczona a przy dołączonym napędzie musi być zbieżna.