Lokalizacja
Wrocław
Dolnośląskie
Rocznik 2023 r.
Nowy FIDDLE 125 i 50 cc
dostępny również w pojemności 50 cc bez uprawnień cena 10999 zł
imponuje połączeniem najnowszej technologii i klasycznego designu. Skuter inspirowany eleganckimi liniami retro skuterów, wyposażony jest w nowoczesny wyświetlacz LCD oraz oświetlenie LED.
Fiddle 125 spełnia normę Euro5.
• STYL VINTAGE + NAJNOWSZE TECHNOLOGIE
• ŚWIATŁA DO JAZDY DZIENNEJ LED
• NISKIE ZUŻYCIE PALIWA
• WYGODNY I PRAKTYCZNY
Wyposażony fabrycznie w kufer SHAD SH33
Specyfikacja
SILNIK 1-cylindrowy, 4T, chłodzony powietrzem
POJEMNOŚĆ SILNIKA 124,6 ccm
UKŁAD PALIWOWY EFI CONTINENTAL
MOC 8,4 kW (11,5 KM) / 8500 rpm
MAX. MOMENT OBR. 10.3 Nm / 6500 rpm
SPALANIE 2,2 L/100 km (WMTC3)
ZBIORNIK PALIWA 6.2 L
WYMIARY (MM) 1880 x 675 x 1115
WAGA 125 kg
HAMULEC PRZÓD Tarcza 226 mm (2-tłoczkowy zacisk), CBS
HAMULEC TYŁ Tarcza 220 mm (2-tłoczkowy zacisk), CBS
ZAWIESZENIE PRZÓD Widelec teleskopowy
ZAWIESZENIE TYŁ Podwójny amortyzator
OPONA PRZÓD 110/70-12
OPONA TYŁ 120/70-12
Lampy w technologii LED
Okrągły przedni reflektor LED w stylu vintage, wyposażony w światła do jazdy dziennej oraz tylna lampa STOP sprawiają, że Fiddle oferuje nowoczesne technologie w połączeniu z klasycznym designem.
Ekran LCD
Fiddle został wyposażony w nowo zaprojektowany, czytelny panel przyrządów LCD.
Wysoka wydajność Euro 5
Nowy, 4-suwowy, chłodzony powietrzem, 2-zaworowy silnik SOHC w Fiddle generuje 11,5 KM mocy przy 8500 obr./min zużywając zaledwie 2,2 L/100 km (WMTC3)
System A.L.E.H.
Specjalny układ zawieszenia silnika eliminujący zjawisko podnoszenia skutera podczas przyśpieszania, oferuje stabilność oraz lepszą wydajność w momencie rozruchu.
Zapewnia bezpieczeństwo kierowcy przy dużych prędkościach oraz gwałtownych manewrach.
Hamulce tarczowe z CBS
Tylny 220 mm i przedni 226 mm hamulec tarczowy z kombinowanym układem hamulcowym (CBS), spełniają wymagania dotyczące skróconej drogi hamowania.
Łatwe tankowanie i optymalny rozkład masy
Tankowanie jest teraz łatwiejsze, ponieważ korek wlewu paliwa został przesunięty do wnętrza przedniej osłony bez konieczności przemieszczania się motocyklisty w celu uzupełnienia paliwa.
Zbiornik paliwa został przesunięty nisko pod stopy kierowcy, obniżając środek ciężkości, zapewniając jednocześnie dodatkową przestrzeń bagażową pod siedzeniem.
Duże i praktyczne siedzisko
Wykonane z materiału piankowego oraz tkaniny antypoślizgowej.
Wyposażenie dodatkowe