Napisz
Moje poszukiwania
Ulubione
Ulubione
0
Zapisane filtry
Zapisane filtry
0
Inne
Aktualności
Co nowego?
ikonka odtwórz w czerwonym kółku - Radio Yanosik
Radio Yanosik
Katalog
Katalog pojazdów
Blog
Blog
Partnerzy
Partnerzy
Kontakt
Kontakt
Zaloguj się
Zaloguj się
Zarejestruj się
Zarejestruj się

Toyota Carina

67 000 zł brutto

Zadzwoń
Ost. aktualizacja ogłoszenia: 2024-05-11 04:05
Logo partnera

Finansowanie na Autoplac

Sprawdź
Czerwone strzałki w prawo
Historia pojazduHistoria pojazdu
Logo carQ

Raport Historii Pojazdu

Sprawdź pojazd
podwójna czerwona strzałka
ikonka dokumentu - OpisOpis

Lokalizacja

Warszawa
Mazowieckie

Toyota Carina projektowana była jako model rodzinny, ale po drobnej stylizacji jest to wóz, który wręcz kipi sportowym stylem. Druga generacja TA40 z lat 1978-1982 miała modne wówczas i dziś kanciaste kształty, miała też tylny napęd i żwawe jednostki pod maską. Silnik o fabrycznym oznaczeniu 2T i pojemności 1,6 l początkowo generował 75 KM, choć w tym egzemplarzu po zmianie zasilania na układ z podwójnymi gaźnikami ponoć do dyspozycji jest ich ponad setka. Auto ma bardzo gustowne modyfikacje i pięknie zachowany, w dużej mierze oryginalny stan oraz bardzo niski przebieg. Znalezienie drugiej takiej Toyoty dziś to zadanie niezwykle trudne, więc jeżeli lubicie ten klimat, nie zastanawiajcie się nad zakupem zbyt długo.

Toyota Carina Deluxe
Rocznik: 1979
Przebieg: 77000 km
Pojemność: 1600 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 110 KM

Cena: 67000 PLN

Mam do sprzedania unikatowy już dziś model Toyoty w stanie absolutnie wspaniałym.

Samochód sprzedany jako nowy w Norwegii, miał dobre życie i poza odpowiednim traktowaniem i serwisem otrzymał też kilka bardzo sensownych i wykonanych zgodnie ze sztuką zmian na lepsze (wszystkie odwracalne, jeśli tylko będzie potrzeba powrotu do oryginalnego, fabrycznego stanu).

Blacharsko poza znakami upływu czasu samochód jest bez najmniejszych zarzutów, zarówno od zewnątrz, jak wewnątrz i pod spodem. Wszystko oryginalne, zadbane i prościutkie. Ma tu i tam kilka odprysków czy zadrapań / malutkich zaprawek, ale to są naturalne ślady walki przez 40+ lat i są to tak drobne rzeczy, że nie ma o czym gadać. Nie używany do sportu, turystyka i klimatyczne przejażdżki.
Zdjęcie spodu drzwi jest reprezentatywne dla całokształtu kondycji nadwozia.

Mechanicznie Toyota jest w pełni sprawna, silnik pracuje jak na Japończyka przystało – cichutko i równiutko bez najmniejszych zastrzeżeń. Suchy jak pieprz. Silnik wyposażony jest w dwa gaźniki oraz akcesoryjny kolektor wydechowy – sprzedający szacował, że aktualna moc silnika to około 110 / 115 koni mechanicznych. Myślę, że lekko tyle ma, patrząc na to jak to auto zasuwa, ale nie mierzyłem. Startuje z pół obrotu i naprawdę fajnie mruczy.

Toyota została wyposażona w 5 biegową skrzynię, co powoduje, że prędkości w granicach 130 / 140 km/h nie są dla niej żadnym wyzwaniem. Oryginalna i sprawna skrzynia 4 biegowa jest w komplecie z samochodem. Podobnie jak oryginalne koła stalowe w kołpaczkami centralnymi (choć te należałoby pewnie odnowić). W komplecie są także wszystkie inne oryginalne części (popatrz na ostatnie zdjęcie). Posiada oryginalną kierownicę z akcesoriów Luisi, lekko przyciemnione lampy (komplet oryginalnych z autem), kompletny dopasowany i gotowy do montażu zestaw poszerzeń i wiele innych oryginalnych gadżetów z epoki. Zestaw poszerzeń zdjąłem (był mądrze przyklejony), bo tak bardziej mi się podoba, ale mam zdjęcia z poszerzeniami, też wygląda kozacko. Zestaw śrub montażowych także jest, jeśli zdecydowałby się ktoś na wiercenie i montaż w/w na stałe.
Komplet dodatkowych halogenów z żółtymi szkłami.
Akcesoryjne felgi + aluminiowe dystanse Toyoty – znawcom tematu nie trzeba tłumaczyć kwestii felg.

Toyota przeszła u mnie kompletny serwis, między innymi:
– olej silnikowy i filtr,
– olej w skrzyni biegów,
– olej w tylnym moście,
– nowe gumy całego tylnego zawieszenia,
– regulacja i strojenie gaźników,
– dokładne czyszczenie wnętrza,
– dokładną weryfikację spodu centymetr po centymetrze (zero konieczności interwencji),
– wiele regulacji, smarowania i zadbania o detale tak techniczne jak i wizualne.
Niczego więcej nie wymagała, kropka.

Spód auta nie był mazany żadnym specyfikiem, więc pięknie widać fabryczny stan. Żadnych uwag.

Środek auta to przepiękny przykład na jakość Toyoty – pomimo upływu ponad 40 lat wnętrze sprawia wrażanie pięcioletniego. Miękkie siedzenia, piękna wykładzina i delikatne w dotyku plastiki + perfekcyjne spasowanie to znak rozpoznawczy Toyoty. Wszystko działa miękko, cicho, a wentylacja (dzięki uchylnym tylnym szybom) jest super. Niebieskie szyby.
Oryginalne radio jest w komplecie. Ktoś bardzo mądrze zakładał nowe w zapasowej desce (także oryginalne), więc powrót do klasycznego grania to kwestia 2h roboty.

Próżno dziś szukać w Europie tego modelu tak doinwestowanego i tak utrzymanego. Poza pewną inwestycją kapitału to po prostu piękna, sprawna Toyota, która daje gwarancję wieloletniego i bezproblemowego użytkowania na przyszłość. Jestem pewien, że samochód dojedzie do nowego domu w każde miejsce w Europie bez mrugnięcia okiem.

Klasyczną motoryzacją bawię się od wielu lat, cieszę się tymi samochodami i traktuję to jako wspaniałe hobby. Chętnie odpowiem na wszystkie pytania – zapraszam do kontaktu.
Whatsapp tez jest dostępny pod podanym numerem, jeśli bardziej Państwu odpowiada.
Samochód można obejrzeć w każdych warunkach pogodowych, oczywiście po odpowiednio wcześniejszym umówieniu.

Kupiony dla siebie. Sprzedaję tylko dlatego, że mam kilka innych aut w drodze, nie da się już takiej odkupić – tego jestem pewien.

Kwestie formalne:
1. Samochód ma opinię pojazdu kolekcjonerskiego i został zwolniony z akcyzy.
2. VAT został zapłacony zgodnie z polskim prawem.
3. Samochód ma komplet norweskich dowodów rejestracyjnych z książkami.
4. Polski przegląd na rok (normalne uczciwe badanie techniczne, a nie klepanie pieczątek u szwagra).
5. Ma ważną polisę OC.
6. Sprzedaję na fakturę marżę / brak podatku PCC.
7. Jeśli będzie konieczność mogę zorganizować bezpieczny transport w dowolne miejsce w Europie.

Zapraszam. I proszę szanujmy swój czas – nie mam go za dużo, ale poważnie zainteresowanym poświęcę go ile trzeba.

Telefon: +48 5 Zobacz więcej
Miejscowość: Warszawa

Toyota Carina

Cena

Raty

🔥 Zadzwoń i odbierz 300zł na Yanosika GTM
Lokalizacja
Warszawapow. M. St. WarszawaMazowieckie
ikonka części samochodowej - Podstawowe parametry
Podstawowe parametry
Rok produkcji1979
Przebieg 77 000 km
Moc 109 KM - 80 kW
Rodzaj paliwaBenzyna
Pojemność silnika1600 cm³
Skrzynia biegówManualna
gwiazda w kółku - WyposażenieWyposażenie
zielony plusABS
zielony plusCrash pady
zielony plusESP
zielony plusKlimatyzacja
zielony plusStelaż pod kufry
Warsztaty