Lokalizacja
Poznań
Wielkopolskie
VW Golf GTI Performance 2016 zakupiony i serwisowany do końca gwarancji w:
Salon Krotoski-Cichy czy tam Zasada
Po gwarancji (z wielu powodów serwisowany w jednym z salonów marki premium w Poznaniu przez doświadczonego diagnostę i mechanika z 15 letnim stażem w VW - po prostu był lepszy i dbał pedantycznie, w przeciwieństwie do wymieniaczy części w innych ASO).
Serwisowany tylko na oryginalnych częściach VW - wszystko udokumentowane.
Olej wymieniany co 8 tys km - MILLERS OIL CFS 5w40 NC+ Motorsport.
Na gwarancji był motul 5w40 bo nie ufam olejom z beczki z ASO.(na każdy olej posiadam paragony)
Olej w skrzyni oryginał VW, olej w szperze oryginał VW. Nawet wycieraczki oryginał VW ;)
Przebieg obecnie: 104 tys. km (może ulec zmianie)
Wyposażenie: DSG, ACC, Szpera VAQ, aktywny tempomat, oświetlenie ambiente i progów, Dynaudio, Appconnect, bixenony skrętne, przyciemniane szyby, podgrzewane fotele, czujniki deszczu, zmierzchu, kamera cofania, nawigacja, większy ekran dotykowy, wskaźniki sportowe, CD, kierownica skórzana sportowa wielofunkcyjna, elektrykę lusterka, powiększony fabrycznie układ hamulcowy performance 340mm, tryby jazdy, tryb eco (spalanie realnie 7 l).
Pełna lista dostępna u mnie (konfigurator i umowa z Salonu VW - dla przyszłego kupującego)
Świeżo po przeglądzie i ubezpieczeniu.
MODYFIKACJE:
-Zawieszenie Bilstein B8 z krótkim skokiem amortyzatora.
-sprężyny sportowe H&R
-intercooler DO88 z orurowaniem
-tarcze i klocki BREMBO Xtra (sprawdzone - chodzą idealnie)
-przewody hamulcowe w oplocie
-wyczynowy płyn hamulcowy motul
-zmodyfikowany układ dolotowy z filtrem BMC
-silikon dolotowy forgę
-turbo inlet pipe LEYO
-dolot turbiny LEYO
-downpipe 3”
-kompletny układ wydechowy 2.75” - robiony na zamówienie u najlepszych w branży: Układy Wydechowe Kaliński - pełny układ przelotowy na rezonatorze i tłumiku pudełkowym ale do 3 tys obrotów idealny do jazdy (bassowo i ze smakiem)
-roczne felgi BBS 19” z oponami contisport (do negocjacji)
-dyfuzor maxtona
-wkładka usztywniająca skrzyni DSG LEYO
-rozpórka kielichów amortyzatora czerwona
-zestaw felg 18 austin - oryginały VW z konfiguratora na oponach zimowych
Moc:
soft silnika i skrzyni robiony u renomowanego Tune4race - wszystko z głową, rozwagą - bez zbędnego obciążenia podzespołów. Przy powyższych modyfikacjach to bezpieczna i przemyślana moc silnika.
Temp. Oleju przy obecnych częściach i typu oleju nie przekracza 102’ przy normalnej jeździe, a przy wyprzedzaniu powyżej 110’c.
350 KM / 450 Nm
Oczywiście posiadam wykres.
Zawsze pełne rozgrzewanie oleju w silniku i skrzyni, dogrzewanie hamulców i opon. Auto jest codziennie użytkowane do pracy i do domu.
NIGDY NIE JEŻDŻONE NA TORZE.
Auto w pełnej powłoce ceramicznej Artheshine koszt około 6500 zł (robione niecały rok temu)
+opony continental contisporty mają jeden sezon (nawet niedotarte).
Bezwypadkowy, z drobnymi przecierkami - na wszystko posiadam zdjęcia i faktury za naprawy z ASO
ZAPRASZAM Z MIERNIKIEM LAKIERU - cała powłoka w stanie idealnym - pokryta powłoką ceramiczną.
Klimatyzacja: 2 miesiące temu wymieniony czynnik na świeży i nabity pod korek oraz wyczyszczony parownik itp (full serwis klimy) - układ szczelny i bez zarzutu.
Z napraw: NIE CHCIAŁ SIĘ PSUĆ
Jedynie klasyczną bolączka 2.0 TSI EA888
Czyli pompa wody z zestawem - pompa zaczęła cieknąc przy 90 tys km - delikatnie ale ja nie odpuszczam takich spraw także od razu wymienione na oryginały VW (faktura z Motorpol) - działa jak szalona (przyszły kupujący nie będzie musiał wymieniać… bo prędzej czy później w każdym 2.0 taka pompa pryknie…)
Powód sprzedaży ? Opowiem konkretnym rozmówcom na priv.
Oczywiście negocjacja wskazana.
Jestem pasjonatem marki a szczególnie GTI także zależy mi aby auto poszło w ręce pasjonata. Auta ponadprzeciętnie doinwestowane i pedantycznie dbane.
Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do rozmowy telefonicznej.