Polski Fiat 125p w pierwotnej formie, z wąskimi tylnymi światłami, chromowaną atrapą, wąskimi kierunkowskazami i klamkami skalpelami ma mnóstwo klasycznego uroku. Zmiany w tej wersji pojawiały się z roku na rok, przykładowo MR 1974 rozpoznać można po nowej desce rozdzielczej w dużym elementem z czarnego tworzywa sztucznego i liczniku wyskalowanym do 180 km/h. W lutym 1975 pojawiła się wersja po odmieniającym i odmładzającym model liftingu, ale prezentowany egzemplarz to wersja wcześniejsza. Auto zostało odrestaurowane z dłużą pieczołowitością i kilkoma drobnymi odejściami od oryginału, nadającemu mu charakterystyczny styl. Obniżone zawieszenie, felgi BBS, kierownica Nardi, chlapacze, wszystko to dało mu zupełnie nowy styl, ale przywrócenie auta do seryjnego wyglądu to nie więcej, jak dzień pracy w garażu.
Polski Fiat 125p
Rocznik: 1975
Przebieg: 50000 km
Pojemność: 1295 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 60 KM
Cena: 79000 PLN
Samochód odbudowany 10 lat temu, kompletny remont blacharsko-lakierniczy, odbudowane od zera zawieszenie, układ kierowniczy, silnik po kompletnym remoncie, skrzynia, most po inspekcji, bardzo dużo nowych części. Uszczelki, kliny, lampy i wiele innych części które udało się kupić są nowe.
Z rzeczy nie oryginalnych w aucie zamontowane są felgi BBS RM 8×15 i 8,5×15, kierownica Nardi Torino, gałka zmiana biegów z epoki, chlapacze w szachownice.
Telefon:
+48 5 Zobacz więcej Miejscowość: Częstochowa