Lokalizacja
Warszawa, Wojciecha Żywnego 21A
Mazowieckie
Ekspedycja Ranger URAL – Hero of the Ember Flame
to nowy limitowany model URAL na rok 2024. Zdjęcia Expedition Ranger w kolorze terakoty i srebra przedstawiają najważniejsze elementy wyposażenia, jak pokazano tutaj.
Dzięki temu modelowi Ranger Expedition, motocykl URAL dostarcza tylko to, co najlepsze z najlepszych.
Oto niektóre z najważniejszych cech wyposażenia:
Model limitowany tylko na 2024 rok
Napęd wózka bocznego i bieg wsteczny
Koło zapasowe
Wszystkie 4 koła z oponami z kolcami Heidenau K37
Bagażnik nad kołem zapasowym
Bagażnik na przodzie przyczepy bocznej
Bagażnik na błotniku wózka bocznego
Podwójne siedzenie Enduro
Zderzak przedni na przyczepie bocznej
Zderzak na tylnym wózku bocznym
Kosze ochronne na oświetlenie boczne i tylne światła przyczepy
Kratka ochronna reflektorów
Reflektor LED
Światła przeciwmgielne LED w przednim wózku bocznym
Zabezpieczenia podwozia w wózkach bocznych i błotnikach
Osłona wózka bocznego
Karnister ekspedycyjny
Składana łopata/saperka
Silnik/skrzynia biegów/przekładnia główna powlekane na czarno
Schowek na narzędzia na zbiorniku paliwa
5x amortyzatory HCS, regulacja poziomu kompresji i odbicia
Regulowana przyciemniana szyba przednia kierowcy
Sportowo przyciemniana szyba przednia w przyczepie bocznej
Wzmocniona listwa zabezpieczająca silnik
Płyta zabezpieczająca miskę olejową
Wyjście USB na kierownicy
Uchwyt Navi na mostku widelca
URAL Ranger Expedition zawsze dostępny jest w unikalnym skośnym dwukolorowym malowaniu w trzech wersjach kolorystycznych:
Ember Flame”
Pole Colzy”
Polarny Świt”
Ponieważ takie lakierowanie i wyposażenie są bardzo złożone i rozbudowane, zawsze wykonujemy w fabryce URAL Ranger Expedition indywidualnie na każde zamówienie klienta, dlatego czasami można spodziewać się dostawy do 4 miesięcy, chyba że mamy szczęscie i taki motocykl znajduje sie w magazynie centralnym w Austrii. Oczywiście zawsze także możliwe są dodatkowe życzenia i staramy się je jak najszybciej zrealizować.
Dane techniczne:
SILNIK
Typ: Chłodzony powietrzem 2-cylindrowy 4-suwowy silnik typu bokser
Średnica otworu/skok: 78 x 78 mm
Pojemność skokowa: 745 cm3
Moc: 30 kW przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 55 Nm przy 4300 obr./min
Przygotowanie mieszanki: Elektroniczny wtrysk paliwa
Prędkość maksymalna: ok. 105 km/h
Zapłon : elektroniczny
Emisja CO 2 : 87 g/km
PRZESYŁ MOCY
Sprzęgło: 2 tarcze suche
Skrzynia biegów: 4-biegowa i 1 bieg wsteczny, z przerzutką psią
Napęd końcowy: wał kardana na tylnym kole,
Przełączany napęd wózka bocznego poprzez wał kardana
Rozrusznik: Kickstarter i rozrusznik elektryczny
RAMA/HAMULCE
Rama: Rama z rur stalowych z podwójną pętlą
Zawieszenie przednie: Przesuwny podwójny wahacz z hydraulicznym amortyzatorem, regulowany w 7 kierunkach
Zawieszenie tylne: Wahacz dwuramienny ciągniony z amortyzatorem hydraulicznym, regulowany w 7 kierunkach
Zawieszenie wózka bocznego: Ciągniony jednostronny wahacz z
hydraulicznym amortyzatorem, regulowany w 7 kierunkach
Koła: 4 koła ze szprychami krzyżowymi, wymienne
Obręcze: 2,15x19
Opony: Opony Enduro 4,00 x 19 Heidenau K37
Hamulce: Hydrauliczne hamulce tarczowe dookoła
WYMIARY
Masa własna: 363 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 635 kg
Uciąg: 173 kg
Obciążenie podpory: 12 kg
Długość / szerokość / wysokość: 2580 / 1700 / 1100 mm
Wysokość siedziska: 790mm
Użytkowa pojemność zbiornika: 19 l, benzyna premium 98 oktanowa
Zużycie paliwa: 4,4 l/100 km