Lokalizacja
Warszawa, Wojciecha Żywnego 21A
Mazowieckie
T TWD – Podstawowy model URAL z napędem na wszystkie koła 2WD
W ostatnich latach motocykle URAL są stale udoskonalane. Inwestycja w jakość zaowocowała także niestety ciągłym wzrostem ceny. Od kilku lat URAL jest również dostępny z przełączanym napędem wózka bocznego jako tańszy model podstawowy, URAL T TWD 2WD.
Niska cena jest możliwa dzięki pominięciu: URAL T TWD nie ma tylnego siedzenia, koła zapasowego, ochraniaczy, szyb przednich i tym podobnych akcesori pozostawiając tym samym pełną swobodę jakie i kiedy dodatkowe elementy wyposażenia Ural klient będzie chciał założyć do swojego motocykla. Funkcje URAL T TWD zostały zatem zredukowane do niezbędnych elementów.
W duchu modelu T Henry'ego Forda:
aby przyspieszyć i uprościć produkcję, w pierwszych latach modelowych model T był po prostu malowany na czarno. Żadnych chromów, wszystko w kolorze czarnym. Od roku modelowego 2020 mamy URAL T TWD w trzech kolorach, a mianowicie prostej matowej czerni, metalicznej terakocie i matowej oliwce - czyli bardziej w stylu militarnym.
Oczywiście we wszystkie funkcje, których nie ma seryjnie w URAL T TWD, można w każdej chwili doposażyć.
Okazuje się, że szczególnie młodzi ludzie i nowi kierowcy na scenie
sidecarów wybierają URAL T TWD.
Dzięki niskiej cenie początkowej ten nowy pojazd jest również ciekawą alternatywą dla zakupu używanego URAL-a. W całej Europie brakuje młodych, używanych motocykli URAL. Najwyraźniej kupujesz URAL na całe życie. Jeśli takowy posiadasz, nie oddasz już go więcej.
Przez długi czas firma Ford posiadała najlepiej sprzedający się samochód na świecie – Model T. Do połowy lat 90-tych firma URAL produkowała największą na świecie liczbę motocykli z koszem o dużej ładowności.
Dzięki modelowi T TWD firma URAL ambitnie umacnia się na swojej pozycji lidera na rynku motocykli sidecar na świecie.
Dane techniczne:
SILNIK
Typ: Chłodzony powietrzem 2-cylindrowy 4-suwowy silnik typu bokser
Średnica otworu/skok: 78 x 78 mm
Pojemność skokowa: 745 cm3
Moc: 30 kW przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 55 Nm przy 4300 obr./min
Przygotowanie mieszanki: Elektroniczny wtrysk paliwa
Prędkość maksymalna: ok. 110 km/h
Zapłon : elektroniczny
Emisja CO 2 : 87 g/km
PRZESYŁ MOCY
Sprzęgło: 2 tarcze suche
Skrzynia biegów: 4-biegowa i 1 bieg wsteczny, z przerzutką psią
Napęd końcowy: wał kardana na tylnym kole,
Przełączany napęd wózka bocznego poprzez wał kardana
Rozrusznik: Kickstarter i rozrusznik elektryczny
RAMA/HAMULCE
Rama: Rama z rur stalowych z podwójną pętlą
Zawieszenie przednie: pchany podwójny wahacz
amortyzator hydrauliczny z 7-stopniową regulacją
Zawieszenie tylne: wyciągany podwójny wahacz
amortyzator hydrauliczny z 7-stopniową regulacją
Zawieszenie wózka bocznego: Wahacz jednostronny ciągniony
amortyzator hydrauliczny z 7-stopniową regulacją
Koła: 3 koła ze szprychami krzyżowymi, wymienne ze sobą
Obręcze: 2,15x19
Opony: Opony szosowe 4,00 x 19 Heidenau K28
Hamulce: Hydrauliczne hamulce tarczowe BREMBO
WYMIARY
Masa własna: 330 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 635 kg
Uciąg: 173 kg
Obciążenie podpory: 12 kg
Długość / szerokość / wysokość: 2580 / 1700 / 1100 mm
Wysokość siedziska: 790mm
Użytkowa pojemność zbiornika: 19 l, benzyna premium 98 oktanowa
Zużycie paliwa: 4,4 l/100 km
DOSTĘPNE KOLORY BEZ DOPŁATY
Łupek -szary
Satyna z terakoty
Zielony mat
Brązowa satyna
Północno-zachodni szary
Terakota metaliczna
IKB Niebieski
Biała Perła